Tuesday, February 3, 2009

Peluang depan mata..


03/02/09
Tgh ari sblum aku rehat...aku g ar kl sentral nak g beli bateri hp..aku g ar cok duit kat maybank atm..agak panjang gak ar aku beratur..depan aku ni ada ar sorang minah ni, masa dia cucuk duit tu aku tengok ar baper dia bwk kuar..aku tengok dia bwk kuar rm700..uih..aku kata minah ni agak kaya ar..kemudian,setelah selesai dia wat transaction, kad maybank dia pon kuar..aku tengokkan je, dia amek kad pas2 blah..aku da pelik..asal minah ni blah trus..sampai turn aku..duit dia br kuar..minah tu da blah da..aku pon pk..nak amek ke nak bg dia balik..dengan hati yg baik..aku pon memulangkan balik duit dia..aku rasa nak tampo je minah ni..da ar aku pulangkan duit dia..at least ckp ar time kaseh ke..ape ke...ni tunjuk muka cuak kat aku..wat hape..tp xpe ar,aku da pulangkan tu kira ok ar..so aku nak gtau kat korang kal cok duit tu..ingat2 ar duit..(kes yg ni aku xpaham ar..aku rasa minah tu g atm cucuk duit untuk bg org ramai kot..)hakwkaw..k ar..

Posted by | usedfree

2 comments:

Anonymous said...

byk nyeeee duettttt beribu-rubu jutaaarr ... nak sebuku leh ... ? nak wat beli lens.

zul a.k.a kingsix said...

babi poyo nye minah tu... lain kali ko tepok je dahi dia.. pastu bogel depan dia..