Sunday, February 1, 2009

kemalangan yg malang

19/9/2008, Bukit Raja, Klang...aku (yuz) ngan member2 sekampung lepak2 ar kat restoren char kuew tiau (camne gaye eja dow) kat tepi jln (jln menuju klang parade)..mlm tu mmg aku plan xnak bawak kete..aku soh member je amek aku..sat g member plak kata "malas ar amek ko..ko naik ar kete ko" (kurang asam)..aku ngan sedeynye paksa ar bwk kete aku..

da sampai tu kitorang pn melantak la..sodap gak char kuew tiau dia...xcukup lagi otak2 pon kitorang tibai..TIBA - TIBA!!...ada la mamat superbike nih..yg aku tau ar moto dia tu kawasaki 1000cc tp model aku xtau ar..dia kuar simpang sambil rem2..kitorang usha ar..mamat tu pacak seret dow..lebey kurang 5meter dia pacak tetibe pacak telebih plak..lalu tergolek la dia seperti ayam golek..dia tegolek xpe..ni moto dia tu punya la laju tecampak trus kena bumper blakang kete aku (kete aku paking kat tepi jln je)..abis rabak kete aku..mamat tu cedera gak ar..kitorang ngan baik atinye hanto ar mamat tu g hospital..baik besebab..mamat tu pon xsalah..dia bkn suka2 nak pacak..cuma dia terpulas trotel tu sampai abis..tu yg pacak telebey tu..last2 setel kete aku dihanto kat wokshop kena RM750..hambek ko..moto dia lagi kesian..enjin pecah trus..xtau ar kena baper plak dia tu..katanye moto tu br kluar 2ari..baru beb..Okay ar tu je aku nak cter..kang sambung cter lain plak..

posted by | usedfree

1 comment:

Anonymous said...

malang tidak berbau